1403-07-14 00:05
103
0
91627
معراجی‌ها؛

تن ظالمان دنیا از رهبر ایران به لرزه افتاد

شهید «مهدی امیری» در نامه‌ای به برادران بسیجی‌اش می‌نویسد: درود بر جان برکفان بسیج که تمامی ظالمان دنیا از آن رهبرش به لرزه افتاده‌اند و هر روز دست به حیله و نیرنگ جدیدی دست می‌زنند که این انقلاب را از حرکت بازدارند و هر روز نقشه آن‌ها نقش برآب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، شهید مهدی امیری پنجم خرداد ۱۳۴۹ در شهرستان گرگان چشم به جهان گشود. پدرش حسن، خواربار فروش بود و مادرش زینب نام داشت. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سیزدهم بهمن ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سی‌ام بهمن ۱۳۷۳پس از تفحص در گلزار شهدای امامزاده عبدالله زادگاهش به خاک سپرده شد. برادرش محمد نیز شهید شده است.

با درود و سلام بر آخرین اخترتابناک امامت و ولایت حضرت حجت بن العسگری و نائب بر حق و طاغوت‌شکنش خمینی بت‌شکن و با درود به شهیدان راه حق و حقیقت و درود برجان کفان بسیج که تمامی ظالمان دنیا از آن رهبرش به لرزه افتاده‌اند و هر روز دست به حیله و نیرنگ جدیدی دست می‌زنند که این انقلاب را از حرکت بازدارند و هر روز نقشه آن‌ها نقش برآب می‌شود.

خدمت برادر بزرگوارم برادر حسین ربیعی سلام عرض می‌کنم و سلامتی شما را از خداوند منان خواهانم سلام مرا به برادرمحمود و کلیه برادران بسیجی برسان و از قول من به آنان بگو که ایمان‌شان راسخت استوار بگرداند و پشت جبهه را گرم نگه بدارند وان شاءالله خط مقدم جبهه را ما برادران کوچک شما نگهداری خواهیم کرد.

به آن‌ها بگو که ارزش خود را بدانند. برادرانم از این جبهه برایتان بگویم این جبهه‌ایی که ما بیشتردرآن هستیم قله ایی است از محور چناره و کردستان مظلوم، این قله از سه طرف در محاصره کومله و دمکرات است. این قله در این محورخطرناک‌ترین قله محسوب می‌شود. اما لطف خدا همیشه شامل حال ماست و زمینه راطوری گسترده است که این دو حزب کثیف (کومله ودمکرات) به جان یکدیگر افتاده‌اند و به طور عجیبی یکدیگر را قتل عام می‌کنند. طوری که دریکی از این درگیری‌ها این دوحزب کثیف بیش از ۱۰۰ از نیروهایشان به هلاکت رسیده‌اند وهر روز مزدوران این حزب‌ها گروه گروه خود را تسلیم نیروهای اسلامی می‌کنند. آیا این لطف خدانیست؟

از شما برادران عزیز می‌خواهم که پایگاه را خالی نگذارید دعاهای کمیل و توسل را برقرار کنید کلاس‌های بسیج را برقرار بسازید و جذب نیرو کنید و نیروهای مردمی را امیدوار سازید. خدای نکرده نکند که آن‌ها دلسرد شوند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

ازعمر ما بکاه و بر عمر رهبر افزای

رزمندگان اسلام را پیروزشان بگردان

صدام و لشگرش را نابودشان بگردان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.